DOLLY PREDOVIC
VREDNOVANJE MARKE
50,00 KM
Dodaj u košaricu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 50 KM!
Šifra artikla: 9789532460292
BarCode: 9789532460292
Nakladnik: NAKLADA MATE
Kategorija: drugi-nakladnici
OpisOD TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE BAZIRANE NA POTROŠACU DO FINANCIJSKOG VREDNOVANJA
Dolly Predovic odgovara na pitanje kako izracunati vrijednost marke. Autorica živi i radi u Italiji na jednoj od najpoznatijih europskih poslovnih škola SDA Bocconi, u Milanu, na odsjeku diplomskih i MBA studija.Knjiga predstavlja ucinkovitu mikroanalizu autorice na nacin da pojmu Marke dodijeli kako kvantitativnu tako i kvalitativnu vrijednost. Analizirajuci vrijednost marke u jednoj financijskoj optici autorica se koristi financijskim modelim vrednovanja kako bi dokazala analiticku i racunovodstvenu vrijednost marke. Ova knjiga bi trebala imati širok spektar publike, kako akademske tako i obicnih citatelja, jer daje detaljnu ciljanu teoretsku sliku marketinško financijske vrij