Početna DRUGI NAKLADNICI NAKLADA MATE VREDNOVANJE MARKE

VREDNOVANJE MARKE
DOLLY PREDOVIC

VREDNOVANJE MARKE

50,00 KM
Dodaj u košaricu

Besplatna dostava za narudžbe iznad 50 KM!



Šifra artikla: 9789532460292
BarCode: 9789532460292
Nakladnik: NAKLADA MATE
Kategorija: drugi-nakladnici


Opis
OD TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE BAZIRANE NA POTROŠACU DO FINANCIJSKOG VREDNOVANJA

Dolly Predovic odgovara na pitanje kako izracunati vrijednost marke. Autorica živi i radi u Italiji na jednoj od najpoznatijih europskih poslovnih škola SDA Bocconi, u Milanu, na odsjeku diplomskih i MBA studija.Knjiga predstavlja ucinkovitu mikroanalizu autorice na nacin da pojmu Marke dodijeli kako kvantitativnu tako i kvalitativnu vrijednost. Analizirajuci vrijednost marke u jednoj financijskoj optici autorica se koristi financijskim modelim vrednovanja kako bi dokazala analiticku i racunovodstvenu vrijednost marke. Ova knjiga bi trebala imati širok spektar publike, kako akademske tako i obicnih citatelja, jer daje detaljnu ciljanu teoretsku sliku marketinško financijske vrij


Vezani proizvodi


JOHN E.TROPMAN
RJEŠENJE POTPUNE NAKNADE
43,00 KM
  Dodaj u košaricu
RICHARD C.KOO
SVETI GRAL MAKROEKONOMIKE
65,00 KM
  Dodaj u košaricu
M.I.FINLEY
ANTIČKA EKONOMIJA
50,00 KM
  Dodaj u košaricu
NICOLA ACOCELLA
POČELA EKONOMSKE POLITIKE
85,00 KM
  Dodaj u košaricu
MARK ZANDI
FINANCIJSKI ŠOK
65,00 KM
  Dodaj u košaricu