PHILIP KOTLER, JOHN T.BOWEN, JAMES C. MAKENS
MARKETING U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJERSTVU I TURIZMU
125,00 KM
Dodaj u košaricu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 50 KM!
Šifra artikla: 9789532461039
BarCode: 9789532461039
Nakladnik: NAKLADA MATE
Kategorija: drugi-nakladnici
OpisKnjiga koja jasno objašnjava marketinške koncepcije te pokazuje kako se one primjenjuju na situacije u stvarnom životu.
Udžbenik ima medunarodni fokus, što je osobito važno u doba sve vece globalizacije. Poslovna su tržišta postala medunarodna – domace tvrtke šire se u inozemstvo, a strane tvrtke žele uci na americko tržište – stoga je neophodno da današnji citatelji budu izloženi poslovnim i kulturnim primjerima iz drugih dijelova svijeta. Umjesto jednog poglavlja posvecenog medunarodnom marketingu, autori su ukljucili takve primjere u sve dijelove knjige.