PHILIP KOTLER, KEVIN LANE KELLER
UPRAVLJANJE MARKETINGOM
125,00 KM
Dodaj u košaricu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 50 KM!
Šifra artikla: 9789532460315
BarCode: 9789532460315
Nakladnik: NAKLADA MATE
Kategorija: drugi-nakladnici
OpisUDŽBENIK BROJ 1 IZ PODRUCJA UPRAVLJANJA MARKETINGOM U CIJELOM SVIJETU!
Upravljanje marketingom vodeci je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno održavaju promjenu u marketinškoj teoriji i praksi. Prvo izdanje Upravljanja marketingom, objavljeno još 1967. godine, uvelo je koncept prema kojem tvrtke moraju biti motivirane klijentima i tržištem. Tvrdimo da se paralelno s promjenom marketinških tehnika i organizacijha, promijenio i ovaj udžbenik. U prvim izdanjima ovog udžbenika, malo su se malo spominjale teme koje se danas smatraju fundalmentalnima kao što su segmentacija, ciljanje i pozicioniranje. Koncepti kao što su vrijednost marke, analiza vrijednosti za klijenta, marketing baze podataka, e-trgovina, mreže vrijednosti, hibridni kanali, upravljanje lancem dobavljanja i integrirane market..