PHILIP KOTLER, JOHN T.BOWEN, JAMES C. MAKENS
MARKETING U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJERSTVU I TURIZMU
125,00 KM
Dodaj u košaricu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 50 KM!
Šifra artikla: 9789532461039
BarCode: 9789532461039
Nakladnik: NAKLADA MATE
Kategorija: drugi-nakladnici
OpisKnjiga koja jasno obja�njava marketin�ke koncepcije te pokazuje kako se one primjenjuju na situacije u stvarnom �ivotu.
Ud�benik ima medunarodni fokus, �to je osobito va�no u doba sve vece globalizacije. Po�slovna su tr�i�ta postala medunarodna � domace tvrtke �ire se u inozemstvo, a strane tvrtke �ele uci na americko tr�i�te � stoga je neophodno da dana�nji citatelji budu izlo�eni poslov�nim i kulturnim primjerima iz drugih dijelova svijeta. Umjesto jednog poglavlja posvecenog medunarodnom marketingu, autori su ukljucili takve primjere u sve dijelove knjige.